Το εμπρόσθιο παρμπρίζ αποτελεί βασικό κομμάτι της παθητικής ασφάλειας του οχήματος, γιατί συμβάλει έως και το 30% της δομικής του αντοχής.
Ένα μικρό ράγισμα στο παρμπρίζ σημαίνει μειωμένη ασφάλεια για τον οδηγό και τους επιβάτες, αφού συμβάλει στην σωστή συγκράτηση της αντοχής του σκάφους αλλά και της συγκράτησης στη σωστή θέση των αερόσακων σε περίπτωση λειτουργίας τους.
Πέρα των άλλων ενδέχεται να εμποδίζει την ορατότητα του οδηγού ή να αποσπά την προσοχή του κατά τη διάρκεια της οδήγησης,
Σύντομή και άμεση Διαδικασία.
Χωρίς καταπόνηση του οχήματος
Επαναφορά της αρχικής αντοχής του κρυστάλλου.
Οικονομική εργασία σε σχέση με την αντικατάσταση.
Το εμπρόσθιο παρμπρίζ πρέπει να έχει ένα μικρό κτύπημα ή ράγισμα (επισκευή).
Οι ακτίνες του και οι ρωγμές δεν πρέπει να ξεπερνούν το μέγεθος ενός νομίσματος των 2 ευρώ.
Το κτύπημα πρέπει να απέχει περίπου 5 εκατοστά από τις άκρες του παρμπρίζ και να μη βρίσκεται στο άμεσο οπτικό πεδίο του οδηγού.
Η διαδικασία της επισκευής εμπρόσθιου παρμπρίζ περιλαμβάνει :
Το καθαρισμού του σημείου από σκόνες και θραύσματα.
Την εισαγωγή πατενταρισμένης ρητίνης στο σημείο θραύσης και τις ρωγμές της
Σκλήρυνση της ρητίνης με UV ακτινοβολία.
Έλεγχος και γυάλισμα σημείου επισκευής.
Τα τεχνολογικά εξελιγμένα μας εργαλεία μας εγγυούνται το αποτέλεσμα αλλά παρόλα αυτά μετά το τέλος της διαδικασίας ελέγχουμε πάντα:
Εάν όλες οι ρωγμές στο σημείο έχουν “κλίσει” αυτό σημαίνει πως έχουν γεμίσει με ρητίνη και δεν κάνουν αντικατοπτρισμούς στο φως.
Εάν η επισκευή έχει βελτιωθεί αισθητικά και το σημάδι που έχει απομένει εμποδίζει ή τραβά την προσοχή του οδηγού.
Μπορούμε να επισκευάσουμε και να αντικαταστήσουμε κάθε κρύσταλλο που έχει υποστεί ζημιά στο όχημα σας, ιδιωτικά ή μέσω της ασφαλιστικής σας κάλυψης .